Hogyan lehet fogyni és tartani a súlyt, Tartson be 7 szabályt és fogyjon egy hét alatt 4,5 kilót


De hogyan tartsam meg a súlyom? Hurrrááá, megvan az álomalak? De mit tegyél, hogy a nehezen elért sikerek megmaradjanak?

Hasonló témájú cikkeink

Hogyan tudod megtartani a súlyod? Íme 3 fontos teendő!

ts zsírégető

Tegyük fel, hogy van 3 kívánságunk! Biztos vagyok benne, hogy hogyan lehet fogyni és tartani a súlyt Nők az egyiket tuti arra áldoznánk, hogy legyen bomba formánk úgy, hogy közben annyit nassolhatunk, amennyit csak szemünk-szánk kíván!

mély alvás a hatékony fogyás érdekében

Háááát, sajnos az élet nem ilyen egyszerű: bomba formánk lehet, csak elég keményen meg kell dolgoznunk érte — persze így a siker íze még annál a sok nasinál is édesebb. Mindannyiunkat boldoggá tenne, ha azt a testet látnánk a tükörben, amiről mindig is álmodoztunk: semmi takargatás, önkritizálás, csalódott arckifejezés vagy fintorgás, csak az elégedettség és széles mosoly — neem fa a fogyáshoz kevesebbet stresszelnék nap, mint nap, ha az önbizalmunk teljesen rendben volna!

súlytartás

Jaaaa, hogy Te már bejártad ezt a nehéz utad és elérted a kívánt formát? Mert a sikerhez bizony ez kell elsősorban!

  • Elértem a strandformám! De hogyan tartsam meg a súlyom? | Peak girl
  • Hogyan fogyhat a fiú
  • Súlycsökkenés az öves szalag eltávolítása után
  • Lehet másképp is fogyni? | Málnárium - Több, mint fitnesz!
  • Ne a mérlegre hallgass! Innen tudod, ha elérted az ideális súlyodat - Fogyókúra | Femina
  • A legnagyobb baj, hogy mindenki a lehető legrövidebb idő alatt szeretné ezt elérni, ami persze soha nem tartós, és jön az ördögi.

Te pedig végre elégedett vagy magaddal… fantasztikus érzés, igaz? Szívből gratulálok! Oké, biztosan igazi hardcore időszak áll mögötted, lemondásokkal, számos változással, ami az elején szokatlan lehetett a számodra… rengetegszer elcsábulhattál volna, de olyan kitartással csináltad végig, amiről még Te sem gondoltad volna, hogy képes leszel rá!

  1. Este nehezebb vagy? Ez az oka a súlyingadozásnak :: Fitness Akadémia
  2. Így tartsd meg a súlyod fogyás után!
  3. Lovas Gyöngyivel, akivel könnyű könnyebbnek lenni.
  4. Így tartsd meg a súlyod fogyás után! | Futásról Nőknek
  5. Tud v8 fogyni

És akkor most hogyan tovább?! Milyen jó lenne csak hátradőlni, megjutalmazni magad és élvezni a sikert, a kemény munka gyümölcsét! Elengedni magad egy kicsit ennyi önmegtartóztatás után, és megünnepelni, hogy újra rád jönnek a régi ruhák, nem érzed magad feszélyezve miniszoknyában, a strandot sem kerülöd messziről és nincs gyomorgörcsöd, ha közeleg a nyár és a bikiniszezon… megszenvedtél ezért, jöhet egy kis jutalom — legalábbis ezt gondolnánk!

Ha már régóta dédelgetett álmod megszabadulni a súlyfeleslegtől és most megannyi kudarc, könny és szenvedés után végre sikerült, biztos vagyok benne, hogy nem akarod, hogy mindez kicsússzon a kezeid közül, vagy csak ideig-óráig tartson!

Most már mindig ez a fitt, egészséges és kiegyensúlyozott Nő akarsz maradni! Ilyenkor az ember már soha többé nem szeretne túlsúlyos, régi énje bőrébe bújni, ezért viszont továbbra is tenni kell… Lássunk hát néhány tippet a jövőre nézve: Mit tegyek, hogy meg is őrizzem hosszú távon az álmokalakot?

hogyan tartsam a súlyom

Álljunk meg egy szóra! Hogy miért? Mert a súlyod egy szám, ami irányt mutat, de nem kell grammra pontosan véresen komolyan venned. A súlyod függ attól, a ciklusod éppen melyik periódusában vagy, mennyit aludtál, mennyit edzettél, mennyi vizet tart vissza a szervezeted, és még sok más tényező szerepet játszik a kérdésben.

Az álomalak és az álomsúly nem biztos, hogy egy és ugyanaz!

A legrosszabb dolgok, amiket férfiak mondtak szex közben - Nők mesélték el Amikor az ember diétázni kezd, általában kitűz maga elé egy célsúlyt: lehet, hogy kiszámolta egy kalkulátorral, mennyi lenne az ideális, vagy a legalacsonyabb súlyára szeretne visszafogyni.

Na, de most vissza arra, hogyan őrizzük meg a formát diéta után! A legfontosabb. Hiszen elengedhetetlen a fogyáshoz, formálódáshoz, hogy változtass a korábbi étrendeden!

Tetszett a cikk? Még nem regisztrált? Iratkozzon fel hírlevelemre!

Hangsúlyozom, mindenki más, mindenkinek más válik be, különbözőképp működik a szervezetünk, más az életstílusunk, napi rutinunk, hormonháztartásunk, de egy biztos: ha elhatároztad magad sziklaszilárdan, hogy változtatsz, tuti első lépésként elhagytad a fehér cukrot, fehér lisztet, az egészségtelen zsírokat és kajákat, és törekedtél arra, hogy a TE fogyásodhoz szükséges JÓ MINŐSÉGŰ és kellő mennyiségű szénhidrátbevitel meglegyen.

Ezt kérlek tartsd meg továbbra is! Kerüld ezeket a dolgokat, amikre nincs szükséged! No csoki, no rágcsa, no gyorskaja, ésatöbbi. Nem meglepő, ha büszkeség tölt el, hogy végigcsináltad!

fogyókúra abs lazada

Csak, hogy elkerüljük a fogalomzavart: Te nem fogyókúráztál! Életmódot váltottál, és a régebbihez már nem akarsz visszatérni! Ha ugyanúgy kajálsz ismét, mint korábban, amikor szégyellős voltál a pluszkilóid miatt, akkor előbb-utóbb ugyanolyan lesz a külsőd is!

A hangsúly a mértéktartáson van, és a rendszerességen!

Peak GYM edzőtermek

Ehetsz tehát édességet, nasit, akár gyakrabban is, de válogasd meg az alapanyagokat, mandulaliszt, kókuszliszt, zabpehelyliszt, útifű maghéj, eritrit, fehérjepor liszt helyett stb.

Figyelj arra, hogy fokozatosan kezdd el emelni a szénhidrát mennyiséget! Mivel a diéta kezdetén ezt biztosan jelentősen csökkentetted, nem szabad hirtelen nagyon megemelni, mert tuti bevizesedsz és a felesleget egyből elkezdi majd raktározni a szervezeted! Csak óvatosan!

Tartson be 7 szabályt és fogyjon egy hét alatt 4,5 kilót

Jó módszer lehet a szénhidrát-hintáztatás: tarts olyan napokat, amikor alacsonyan tartod a mennyiséget gmajd ezt követően tarts közepes napot gés jöhet egy magasabb g. Mondanom sem kell, összetett, komplex, jó minőségű, egészséges szénhidrátra zab, rizs, köles, édesburgonya, stb. Ami továbbra is legyen az életed része, hogy feszes és fitt maradj — A MOZGÁS Ha korábban nem sportoltál, biztosan Te magad is elképedtél, mekkora szerepe volt a fogyásodban a sportnak!

Reggel súlyzós edzés, este aerob?

Dzsudzsák Balázzsal utazgathat Debrecenben

Hétvégente lelkiismeretesen a szabadban kocogtál? Amikor már a súlytartás, a forma megőrzése a cél, nincs szükség az edzésben sem ennyire feszített tempóra. Hogyan lehet fogyni és tartani a súlyt a heti 3 súlyzós és a aerob edzés ilyenkor is ajánlott, hiszen az izmaidat aktívan használnod kell ahhoz, hogy fejlődjenek, megmaradjanak, tónusban legyenek! Ha egyszer megízlelted és megszeretted a sport adta örömöket, szerintem már helye is fog maradni az életedben a későbbiekben is!

Nem kell olyan szigorúnak lenned magadhoz, mint amikor a fogyás volt a cél — viszont ezek után is érdemes újabb és újabb apró kihívásokat állítanod magad elé, és minél változatosabb edzésekkel feldobni a mindennapokat!

Hamarosan sok magyarnak érvénytelen lesz a TAJ-száma

Mindig legyen valami célod! Próbálj egyre jobb és jobb lenni, fejlődni, például a súlyzós edzéseknél vagy a HIIT tréningnél! Maradj lendületben, sose állj le teljesen és sose keress kibúvót rendszeresen az edzések alól!

hogyan fogyhat el a hasi zsír két hét alatt

Variáld át az edzéseidet, hogy újabb kihívásokkal kelljen szembenézned! Iktass be köredzéseket, HIIT tréningeket vagy HIIT kardio edzéseket, vagy ha eddig vegyesen edzettél minden izomcsoportra, teljes testre, próbáld ki, milyen az, amikor csak lábnapot vagy csak hátnapot tartasz! Mozogj, mozogj, mozogj!

Hogyan kell fogyni is kell tartani a súlyt vissza

Igenis kellenek! Ne hagyd el őket teljesen!

Arra viszont jó, hogy beindítsa a tartós fogyáshoz vezető életmódváltást.

A vitaminok, egy kis L-carnitin edzések előtt, az aminosavak és a fincsi oreo kekszes fehérjepor kapjon helyet továbbra is az edzőtáskádban! És ha nem szereted a kapszulákat… tudtad, hogy létezik a Peak Girl Carnitine Delichews rágótabletta is?

Finom, praktikus és még víz sem kell hozzá! Elnyammogod, és jöhet az edzés! Amikor el akarunk érni valamit le szeretnénk fogyni, izmosodni, vagy szálkásodni akarunk, stb. Sokszor hajlamosak vagyunk túlzásba esni, csak az adott vágyunkra koncentrálni, de a kőkemény munka mindig meghozza gyümölcsét! Nem kell befeszülnöd, legyél kevésbé szigorú, de tarts továbbra is egy egészséges, kiegyensúlyozott diétát, amibe bár néha belefér egy-két kilengés, azért alapjaiban tiltólistás minden, ami fehér cukros, lisztes, adalékanyagokkal tömött!

És persze a testmozgást se hanyagold el — ha odafigyelsz, biztos vagyok benne, hogy meg tudod őrizni azt, amiért küzdöttél!