Speciális k gabona segíti a fogyást, A gabona speciális k karcsúsítów. Fogyás diéta egy héten fekete férfiakn


Kalória kenyér kukorica. A kukorica kenyér előnyei és kárai És annak ellenére, hogy a kedvező tulajdonságai és a kalória tartalma révén ez a fajta tekercs sokkal jobb, mint a szokásos fehér és még rozs. Továbbra is furcsa, hogy egy olyan országban, ahol a kukorica már régóta nemzeti a gabona speciális k karcsúsítów volt, a fogyasztók számára kizárólag konzerv szemcsék, nyáron főtt cobok és zabkása ismeretesek.

Könnyen követhető: 2. Elősegítheti a rövid távú fogyást, de nem fenntartható vagy táplálkozási szempontból kiegyensúlyozott.

Trükkök az arc sminkvékonyítására

Mi a gabona étrend? A speciális K gabonaféléket már régóta egészséges táplálkozásként forgalmazzák, amely segíthet a fogyásban, és a gabonafélék néhány dobozában még a kéthetes kihívásra vonatkozó utasítások is voltak rajta.

Ne öntse túl sok vizet. Hagyja, hogy a Special K pelyhek elnyeli a vizet, és legyen nedves, puha, és puha. Adjunk hozzá egy kevés sót, borsot, és a chili pehely, és indítsa összekeverjük a hátán egy kanalat. Add liszt, hogy egy konzisztenciáját kenyértészta. Tedd a tésztát egy vajjal papír és gurulni kezd, mint a pizza tésztát sodrófa.

A Kellogg's - a Special K anyavállalata - azonban már nem támogatja ezt a kihívást vagy a gabona étrendjét. Ezen étrend helyett a reggelit és az ebédet egy teljes kiőrlésű gabonafélék, sovány vagy alacsony zsírtartalmú tej adagjára cseréli.

Gabonafélék diéta felülvizsgálata: működik-e fogyásban?

Vacsora és harapnivalóinak kicsinek, alacsony kalóriatartalmúnak, valamint sovány fehérjét, valamint teljes kiőrlésű gabonát, gyümölcsöt és zöldséget kell tartalmaznia. Ráadásul néhány étrendi kihívás magában foglalja egy egész héten kívüli gabonafélék tejtelen étkezését.

Ennek ellenére a legjobb, ha elkerüljük ezeket a kihívásokat, mivel ezek rendkívül alacsony kalória- és fehérjetartalmúak, fáradtságot, csökkent fókuszt és hangulatváltozást okozhatnak 1.

  • Ne öntsön túl sok vizet.
  • Fogyni és testzsírt szerezni

Hogyan kell követni a gabona étrendjét? A gabona étrendjét viszonylag könnyű betartani. A gabonaféléknek lehetőleg kevés hozzáadott cukrot kell tartalmazniuk, és teljes kiőrlésű gabonafélékből, például speciális K-ból, összesen vagy egyszerű kukoricapehelyből kell készülniük.

Vacsoraként azt tanácsoljuk, hogy válasszon egy ételt, amely gazdag gyümölcsökben, zöldségekben és teljes kiőrlésű gabonafélékben, valamint alacsony zsírtartalommal és kalóriával - ideális esetben vagy kevesebb kalória. Példaként említhető egy grillezett csirke saláta vinaigrette öntettel és friss gyümölcsökkel, vagy barna rizs lazac és fűszeres zöldségekkel.

Ezenkívül naponta két harapnivalót is engedélyezhet, amelyek mindegyike vagy annál kevesebb kalóriát biztosít. Ha szorosan betartja ezt az étrendet, akkor valószínűleg napi —1 kalóriát fogyaszt, ami a legtöbb ember számára fogyáshoz vezethet.

Mit tudsz enni?

A kalória attól függ, hogy milyen gabonaféléket választott, és mennyit eszik. Ajánlott enni a kiválasztott gabonafélék egy adagját reggelire és ebédre. A legtöbb ember öt naptól két hétig tartja be a gabona étrendjét. Az étkezést ennél hosszabb ideig ne tartsa be, mivel ezt nehéz betartani, speciális k gabona segíti a fogyást kalória- és fehérjetartalommal járhat, és élelmezéshez vezethet 2, 3, 4.

43 éves nő fogyás

Vacsora és harapnivalóinak alacsony kalóriatartalmúnak kell lennie, és sovány fehérjét, teljes kiőrlésű gabonát, valamint gyümölcsöt vagy zöldséget kell tartalmaznia. Támogatja-e a fogyást?

Sok ember fogyott a gabona étrendjén a kalória korlátozása miatt 5. Ezt a tanulmányt azonban a Kellogg's - a Special K készítői - szponzorálták, így az eredmények torzsak lehetnek 2.

Sőt, a fogyás nem lehet fenntartható.

A speciális gabona-k segít lefogyni. Ingyenes fogyás segít

A korlátozó étrend betartása mellett, mint például a gabona diéta, jelentősen csökkent a kalória-bevitel, amely megnehezíti a súlycsökkenést és hosszú távon tartja fenn a fogyást 6, 7, 8. Például a leptin szint, egy olyan hormon, amely azt mondja a testének, hogy elegendő étel volt, csökken, ha korlátozza a kalóriát. A csökkent leptinszint fokozhatja az éhezést és az étvágyat 3, 4.

Ezen túlmenően, ha hirtelen csökken az elfogyasztott kalóriák száma, a test kompenzálja az anyagcseréjének, vagy az elégetett kalóriák számának csökkentésével 9.

A gabona speciális k karcsúsítów. Fogyás diéta egy héten fekete férfiakn

A legsikeresebb étkezési tervek fenntartható hosszú távúak, a kalória fokozatos csökkenésével az idő múlásával csökkenthetik ezeket a negatív hatásokat 10, Egyéb lehetséges előnyök Ha teljes kiőrlésű gabonaféléket választ, akkor a gabona étrend betartása nagyszerű módja annak, hogy növelje teljes kiőrlésű gabona- és rostbevitelét. A magasabb teljes kiőrlésű gabona bevitel jobb egészségügyi eredményekkel és csökkentett halálozási kockázattal jár minden okból A teljes kiőrlésű rost elősegíti az egészséges emésztést és segít kezelni a testsúlyát Fontos azonban megjegyezni, hogy a tápanyag-sűrűbb, egész ételek, például a zöldségek és gyümölcsök bevitelének növelése ugyanolyan előnyt jelent.

Potenciális hátrányok Amellett, hogy korlátozó étrend, amely nem segíthet a hosszú távú testsúly leépítésében, a gabona étrendnek más hátrányai is vannak, amelyeket figyelembe kell venni. A gabona speciális k gabona segíti a fogyást nagyon magas a felébreszt 180 zsírvesztési véleményt tartalma.

Még ha olyan gabonaféléket is választ, amely nem édes ízű, a legtöbb termék valamilyen formában hozzáadott cukrot tartalmaz. Ráadásul a gabonafélék és a tej egyaránt magas szénhidráttartalmúak, amelyek cukrokra bomlanak, amelyek energiát nyújtanak a testének.

fogyjon súly nélkül

Ezek a természetes cukrok nem feltétlenül egészségtelenek, de megnehezíthetik a fogyást és egyes emberek vércukorszintjét ingadozhatják 15, 16, Az alacsony cukortartalmú gabonafélék, például az eredeti Special K kiválasztása jobb megoldás, mint a cukros gabonafélék, például a Gyümölcshurkok vagy a Fagyos Pehely. Alacsony kalória- fehérje- és egészséges zsírok A gabona étrendje alacsony fehérjetartalommal, egészséges zsírtartalommal és kalóriával járhat, hacsak nem nagyon gondosan tervezik meg.

A testének fehérje szükséges az izmok, szövetek és enzimek felépítéséhez és fenntartásához - fehérjealapú vegyületek, amelyek több testi funkciót irányítanak.

vékony levegő fogyás

A rosthoz hasonlóan a fehérje is segít teljességgel érezni magát 18, Ezenkívül a gabona diétát alacsony zsírtartalmú étrendnek tekintik. Arra bátorítunk, hogy sovány vagy mennyi fogyás 3 hét alatt zsírtartalmú tejet használjon az alacsony kalóriatartás érdekében. Végül: a kalória túlzott korlátozása anyagcsere-változásokat okozhat, amelyek megnehezítik a fogyás fenntartását, valamint fáradtsághoz és csökkent mentális tisztasághoz vezethetnek 1, 6, 7, 8.

Ráadásul alacsony fehérje- és egészséges zsírtartalma lehet. Ételek enni A gabona diéta esetén elsősorban gabonaféléket és tejet eszik. Ennek ellenére ösztönzi a sovány húsok, gyümölcsök, zöldségek és teljes kiőrlésű gabonafélék étkezését snack- és étkezési időben. Az alábbiakban felsoroljuk azokat az ételeket, amelyeket enni lehet a gabona étrendjén: szénhidrát: teljes kiőrlésű gabonafélék, teljes kiőrlésű kenyér, teljes kiőrlésű tészta, zabliszt, dara, finom popcorn Gyümölcsök: bármilyen egész gyümölcs, például alma, banán, narancs, eper és görögdinnye Zöldségek: bármilyen zöldség, beleértve a salátát, a spenótot, a sárgarépát, a paprikát és a gombát Fehérje: bab, tofu, földimogyoróvaj, tojásfehérje, sovány hús, például csirke vagy pulykamell Tejtermék: alacsony zsírtartalmú vagy sovány tej, alacsony zsírtartalmú vagy zsírmentes joghurt, alacsony zsírtartalmú sajtok, görög joghurt zsírok: csökkentett zsírtartalmú, olaj alapú kenhető készítmények, olívaolaj mérsékeltenfőző spray-k, csökkentett zsírtartalmú majonéz összefoglalás A gabona étrendjében ösztönözni kell arra, hogy a sovány fehérjék, teljes kiőrlésű gabonafélék, gyümölcsök és zöldségek mellett válasszon teljes kiőrlésű gabonaféléket és alacsony zsírtartalmú tejet.

Elkerülendő ételek A következő ételeket kerülni kell a gabona étrendjén, mivel ezek magas zsírtartalommal, finomított cukrokkal és kalóriával rendelkeznek: Cukor ételek: sütemények, sütik, sütemények, cukorka, keksz, palacsinta, gofri Zsírégető alapanyagok gyümölcslevek, gyümölcs alapú desszertek, speciális k gabona segíti a fogyást banán puding vagy cseresznye pite Zöldségek: Hasábburgonyával, tésztában vagy sült zöldséggel Fehérje: zsíros húsdarabok, tojássárgája, megvert vagy sült húsok, például sült csirke, sertés kolbász és szalonna Teljes zsírtartalmú tejtermék: teljes zsírtartalmú tej, teljes zsírtartalmú joghurt, nehéz tejszín, fél és fél, fagylalt, tejszínhab, tejföl, tejes zsíros sajtok zsírok: vaj, nagy mennyiségű olaj, teljes zsírtartalmú majonéz összefoglalás A gabona diéta ideje alatt kerülni kell az olyan zsíros, finomított cukor- vagy kalóriatartalmú ételeket, ideértve a süteményeket, a sült ételeket és a teljes zsírtartalmú tejtermékeket.

Alsó vonal A gabonafélék étrendjénél napi kétszer tejet eszik.

  • Íme, Magyarország top 10 vidéki étterme.
  • Lefogyok a kemón

Harmadik étkezésének és snackeinek alacsony kalóriatartalmúnak kell lennie. Az étrend gazdag teljes kiőrlésű gabonában és rostban gazdag, és valószínűleg elősegíti a rövid távú fogyást, ha helyesen végzik el.

Ennek ellenére magas a cukor- és alacsony kalória- fehérje- és egészséges zsírtartalma. Ha tartós fogyást kíván elérni, akkor más, kiegyensúlyozottabb étrend-tervek lehetnek jobb és fenntarthatóbb választás.