Apró fogyás kihívás


Ahhoz, hogy elérd az álomsúlyod, életmódváltásra van szükség, amelynek szerves része a hosszútávon fenntartható, egészséges étkezés és a rendszeres edzések. Nem szabad ajtóstól rontani a házba: az apró lépések sokkal eredményesebbek, mint a drasztikus változtatások. De mi van azokkal a zsúfolt napokkal, amikor levegőt venni sincs időd, nemhogy az egészségedre figyelni? Az alábbi trükkök alig néhány percet vesznek igénybe, mégis hatékonyan segítik a fogyást. Kezdd egy pohár vízzel a napot Sajnos a legtöbben dehidratáltan kelnek, és a nap további szakaszában sem gondoskodnak a megfelelő folyadékbevitelről.

Az apró fogyás kihívás szakemberek is mind egyetértenek abban, hogy a kisebb lépések hatásosabban vezetnek a cél felé, mint az óriásiak. Hogy miért?

német fogyás shake

Amikor egyszerre csak egy apró változtatásra koncentrálunk, akkor képesek vagyunk ezt tartósan elsajátítani, szemben azzal, ha a mindent vagy semmit elvet követjük, amely a legtöbb esetben kudarcba torkollik. Iktasd be tehát a következő 4 apró változtatást hetente, és kerülj kirobbanó formába még a nyárra! Vidd magaddal az ebéded!

hogyan lehet fogyni a bordáin

Több ezer kalóriát megspórolhatsz, nem beszélve a több tízezer forintról, ha otthon készíted el az ebéded és magaddal viszed a munkába. Ráadásul 1, mg nátrium is rejlik benne, amely több mint a fele a napi ajánlott bevitelnek. Párolj meg otthon két szelet csirkemellet, vigyél hozzá egy teljes kiőrlésű zsemlét és friss salátát, így közel kalóriát és mg nátriumot megspórolhatsz egyetlen étkezéssel.

Ha saját magad által készített ételeket fogyasztasz, nemcsak kiválóan tudod kontrollálni a minőséget és a mennyiséget, hanem jelentősen csökkented a cukor- a só- és a zsírbevitelt, fogyni galway kiemelkedően magas az éttermi táplálékokban.

A 30 NAPOS KIHÍVÁS - zsírégetés - nap 1

Bűnözz kicsiben! Az alábbi trükkel véglegesen csökkentheted a fogyás nagy ellenségét: az ételek utáni sóvárgást. A kedvenc, de hizlaló ételedből porciózz ki egy kis adagot, szagold meg az illatát, nézd meg a kinézetét, és gondolj az ízére, majd egyél egy harapásnyit.

  • Gnc fogyás verem
  • Tuti fogyókúrás terv! - 1 hónapos fogyás kihívás

Rágj lassan, forgasd körbe a szádban, tudatosan koncentrálj az ízére és apró fogyás kihívás ezután nyeld le. Folytasd, míg meg nem eszed a bébi adagot. Ha lassan és tudatosan étkezel, sokkal hamarabb jóllaksz.

További cikkeink a témában

Egy idő után már nem is fogod annyira élvezni a kalóriában dúskáló falatokatde az biztos, hogy jelentősen kisebb mennyiséggel megelégedsz majd. Használd ki a reklámidőt!

fogyni akaraterőt

Ne bosszankodj, ha a kedvenc tévéműsorodat reklámmal szakítják meg, a stressz ugyanis hizlal, lendülj inkább mozgásba! Ugrálj, táncolj, pattanj fel a taposógépre, vagy csak fuss egyhelyben- a lényeg, hogy pörgesd fel a pulzusod.

Kapcsolódó cikkek

Használj ki minden egyes perces szünetet a 2 órás műsoridő alatt, így akár plusz kalóriát is elégethetsz naponta. Éljen a közösségi sport! Azt már tudjuk, hogy egy baráttal edzeni sokkal praktikusabb, mint egyedül, mivel így biztosabban nem ódázzuk el a tervezett edzést.

jadelle eltávolítás fogyás

A közösségi oldalak térhódításával azonban már az edzés sem kell, hogy feltétlenül személyes legyen. Egy kutatás bebizonyította, hogy azok a nők, akik valamilyen közösségi támogatással edzettek, legyen ez egy online csapat vagy egy 30 napos kihívás, közel 7 kilót adtak le 9 hónap alatt és kalóriával többet égettek el, illetve egy mérfölddel többet sétáltak, mint kezdetben. Fotó: Profimedia — Red Dot.

  • Egyszerű módja a hasi zsírégetésnek
  • 21 napos diéta - Toman Diet, napos kihívás fogyni