Mellkas zsírvesztés átalakulása


A mellizom edzéséről - nőknek Értékeléshez kérlek jelentkezz be!

A 30 NAPOS KIHÍVÁS - HIIT zsírégetés - nap 13

Sajnos azonban vannak tévhitek, amelyeket először tisztázni kell, mivel sokan ódzkodnak a mell edzésétől ilyen vagy olyan okokból. Tévhitek a női melledzésről Sok nő fél megedzeni a mellizmait, abbéli félelmében, hogy az az edzés hatására kisebbek lesznek a mellei.

mellkas zsírvesztés átalakulása

Példaként a fitness versenyek indulóit szokták rendszerint felemlegetni. De vajon kifejezetten a melledzés okozza náluk a mell méretének csökkenését?

mellkas zsírvesztés átalakulása

Mit edzünk, amikor melledzést végzünk? Micsoda kérdés, hát a melleket, nem igaz? Gondolhatnád, de ez felületes megközelítés.

mellkas zsírvesztés átalakulása

Mi az, ami a női mell formáját elsődlegesen megadja? A mellekben található laza zsírszövet.

A belső szervek betegségeinek jelenléte.

És ha edzünk, akkor a zsírszövetet fogjuk vajon munkára? Nyilván nem.

  1. Lipomatózis: okok, tünetek és kezelés - Atheroma
  2. Zsírvesztés felkar
  3. Sikersztori 36 - Bátyai Ádám - Test-Átalakulása
  4. Nem mutat kevesebbet a mérleg, pedig még mozgok is. Mi lehet a gond? - Dívány
  5. Testépítés Étel Fogyás Termelékenység Sporttáplálkozás itthon » Sporttáplálkozás » Hogyan lehet elveszíteni a zsírt a mellizmoktól egy férfi számára.
  6. Идея в конце концов _твоя_.

Az izmokat, a zsírszövet alatt fekvő izmokat fogod megdolgoztatni egy edzéssel. Oké, a legtöbben nyilván ezt is tudják.

mellkas zsírvesztés átalakulása

De vajon nem a mell zsírszövetét égetjük el, amikor mellezünk? Röviden a válasz: nem, semmiképpen sem.

mellkas zsírvesztés átalakulása

Amikor izommunkát végzünk, a szervezetünknek gyorsan, kvázi azonnal hasznosítható energiára van szüksége. Ezt az energiát a szervezet nem képes a zsírszövetekből fedezni ezért olyan macerás ledolgozni a zsírt - a mellkas zsírvesztés átalakulása végső esetben nyúl csak hozzá.

mellkas zsírvesztés átalakulása

Azonnali, instant energiára van szükség, melyet csakis szénhidrátok felhasználásával tudunk fedezni. Ezt fedezhetjük azokkal a szénhidrátokkal, melyeket elfogyasztunk, vagy ezek hiányában ha pl éhgyomorra edzel a saját glikogénraktárainkból a szénhidrát izmokban tárolt formájamelyek az izmokban találhatók.

Amikor az ember a hasára hízik, az számos olyan hormonális folyamatot indíthat útjára, melynek következtében nő a gyulladások veszélye és a szervezetet érő oxidatív stressz, illetve egyre több zsír raktározására áll át a test, ezzel egy ördögi spirálba kergetve saját magát. A hasi hízás közben kétféle zsír rakódhat az emberre: bőr alatti, illetve a zsigeri.