Fogyjon nehéz táskával. Tudtad? Ennyi lépést kell megtenned naponta, ha fogyni akarsz • kulcsrakeszlakasfelujitas.hu


Hogyan kell csökkenteni az elhízás genetikai kockázatát Bizonyos génváltozatok emelik az elhízás kockázatát, de jelenlétük nem sorsszerűen vezet kövérséghez - állapították meg amerikai kutatók.

fogyjon nehéz táskával

A testsúly csökkentésével a magas vérnyomás, a cukorbetegség, a szív- és koszorúér-megbetegedések, valamint az ízületi elváltozások bizonyítottan megelőzhetők. Már öt-tíz százalékos testsúlycsökkenés is képes arra, hogy a súlyosabb szövődmények jelentős részét megelőzze.

fogyjon nehéz táskával

Persze csak akkor, ha az alacsonyabb testsúly megmarad. Egy tizenkét éven át tartó, közel ötvenezer fős mintán végzett felmérés eredménye szerint testsúly tízszázalékos csökkenése - a halálozás 20 százalékos, - a daganatos elhalálozás 37 százalékos, - a cukorbetegséggel kapcsolatos halálozás 40 százalékos, - a szív- és érrendszeri betegségekkel kapcsolatos halálozás 9 százalékos csökkenését vonta maga után.

A cukorbetegek esetében minden elvesztett testsúlykilogramm három-négy hónapos élettartam növekedést eredményezett.

fogyjon nehéz táskával

Fogyni kéne. Csakhogy lefogyni nagyon nehéz. Elfogyasztott ételeink kalóriatartalma ugyanis fogyjon nehéz táskával magasabb, mint amennyi energiát napi tevékenységeink során fel tudunk használni.

fogyjon nehéz táskával

Ennek bizonyítására álljon itt néhány elszomorító adat: ezek azt mutatják, mennyit kell, illetve kellene gyalogolnunk ahhoz, hogy az elfogyasztott élelmiszer energiatartalmát ledolgozzuk. A többi rendszeresen végzett tevékenységünk sajnos még ennyi energiát sem igényel: - a főzés 96, - a fekve pihenés 70,8, - az ülőmunka 91,8, - a számítógép-kezelés 69,6 kalória energiafelhasználást jelent óránként, vagyis egy óra alatt mindössze annyi kalóriát tudunk elégetni ezekkel a tevékenységekkel, amennyi egy almában van.

Még több termék Az állandó evés nem tesz jót, az étkezési napló rengeteget segíthet ennek felismerésében. Már néhány nap után fejbekólintó lehet szembesülni azzal, hogy hiába csipeget csak valaki, bizony, az rengeteg felesleges kalóriát jelent. De a felismerés is megérkezhet, hogy mire nincs szükség, azonban a látványos eredményekhez több hónapra is szükség lehet. Állandó nassolás helyett a három főétkezésre érdemes fókuszálni, otthonról és az irodából száműzni a kekszeket, csokikat, müzliszeleteket és hasonlókat, és csak pár egészséges alternatívát szem előtt tartani, például almát, répacsíkokat, kevés olajos magvat. A kényelmes A kényelmes fogyasztó a lehető legkisebb erőfeszítést hajlandó az ételkészítésbe fektetni: mirelit és zacskós ételeket főz, amihez ideális esetben a forró vízen felül másra nincs szükség, vagy gyorséttermi fogásokat visz haza, esetleg rendel.

Ezért olyan nehéz lefogyni. A cikkben hivatkozott linkek: Gondoskodjon kisbabája egészségéről!

fogyjon nehéz táskával

Ha februárban kitölti tematikus kvízünket, megnyerheti az Origi BabyBoxát, amit azoknak az édesanyáknak ajánlunk, akik természetes és illatanyagmentes kozmetikumokkal szeretnék ápolni kisbabájukat. E havi tematikus kvízünk kérdéseire a válaszokat korábbi cikkeinkben találhatják a  szimpatika.

A kérdések megválaszolásában segítséget nyújt az oldal tetején található keresés funkció!

fogyjon nehéz táskával